ביום ההולדת ה-64 יש לנו בהחלט כמה סיבות לחגוג:

ביום ההולדת ה-64 יש לנו בהחלט כמה סיבות לחגוג:

1. ביטחון

כוחות הביטחון סביבנו מנסים לשמר את השקט שבורכנו בו בשנים האחרונות, אנו רואים ושומעים את העבודות להקמת המכשול, שתפקידו להגן עלינו מאיום המנהרות, ומודים להם על המאמץ בזמן שאנו מתפנים לצמיחה שלנו.

2. ילדים ובני נוער

והצמיחה מורגשת על שבילי הקיבוץ, מורגשת תחילה עם קולות הילדים על הדשאים. בנחל עוז היום 108 ילדים כשאליהם הצטרפו בשנה האחרונה 7 תינוקות. בתוך קבוצת הנוער מקובצת ב', 7 בני נוער שהגיעו מרחבי הארץ להיות חלק מהנעורים שלנו וכבר לומדים בכיתה י"ב.

3. מרחב צעיר

קצת גדולים יותר, חניכי מחזור ד' של מכינת נחל עוז מיתרים לכיש, הגיעו גם הם מלאי מוטיבציה. אליהם תצטרף בשבועות הקרובים קבוצה שלישית של תוכנית מאהל ומגדל מבית השומר החדש. בראש השיירה של המרחב הצעיר קהילת הסטודנטים שלנו, בשיתוף מכללת ספיר ו"תוצרת הארץ", אשר כבר השנה תכיל 21 סטודנטים מעורבים, פעילים, ומראים ניצנים של צעירי דור ההמשך של נחל עוז יחד עם בני המשק הבוגרים שלנו.

4. צמיחה דמוגרפית

בשנה האחרונה נקלטו בקהילה 7 משפחות שמצטרפות ל-22 משפחות שנקלטו בשנתיים שקדמו לה. אנו שמחים על המשפחות שבאות, ומקדמים את תהליך הקליטה לחברות. התנופה המבורכת מביאה איתה גם בנייה – והנה בחנוכה יחנכו 12 בתי חברים חדשים, וזמן קצר לאחר מכן יתחיל שלב נוסף בבנייה למשפחות שבתהליך ולאלה שעוד יבואו.

5. חקלאות ויזמות

המציאות בנחל עוז יצרה הזדמנות לשיתופי פעולה מבורכים בתחום החקלאות, הן בלולים והן בגידולי השדה וזאת במקביל להישגים הגבוהים של הרפת גם השנה. מתפתחות יזמויות של חברי הקהילה ובאחת אף גדל מספר העובדים מ-3 ל-11 בטווח של שנה.

6. תרבות

ולסיום נספר שמסורת המפגשים הקהילתיים ופעילות התרבות ענפה כתמיד, רק בשבועות האחרונים יצאנו כל הקהילה לארוחת ערב בחוף פלמחים לציון סיום הקיץ, קיימנו את צעדת נחל עוז לבארות יצחק שהפכה מסורת, קהילת הותיקים מקיימת מפגשים פעמיים בחודש וזו רק טעימה קטנה.

נאחל לקהילת נחל עוז ולחבריה משם ומכאן – שנה טובה, שנה של עשייה מבורכת. שנה של התפתחות וצמיחה בכל התחומים. מזמינים אתכם ליצור קשר, לבקר ולשלוח חברים וידידים לראות את הפלא…

נשמח לשמוע מכם! כתבו לנו:

08-6805200   |   052-5514445   |   054-7917271

לעדכונים שוטפים מהנעשה בנחל עוז

בנייה ועיצוב

דילוג לתוכן